Hétköznapi történetek rovat: A szolárium esete a vidéki sráccal

A minap a barátnőm rávett, hogy próbáljuk ki a szolit. Néha egy-egy alkalom jót tesz a bőrnek, jobb lesz ránk nézni, szuper lesz utána, majd mindenki azt hiszi, hogy nyaralni voltunk, stb. Próbáltam meggyőzni, hogy nem biztos, hogy jó hatással van a renoménkra, ha azt gondolják, hogy valamelyik mediterrán szigeten süttettük a hasunk így a tél derekán, mikor itthon a mínuszok repkednek, de eltántoríthatatlan volt.

Így hát fogtuk magunk, és szigorúan este 10 után, mikor a barnulás félárú, elbattyogtunk a közeli szoliba. Rögtön sokkolt a sorbaállás. Tele volt a szoli, ráadásul főleg srácokkal, akik már így is kis híján kreolabb árnyalattal rendelkeztek, mint a szenegáli válogatott.

Nagy volt a dilemma, hogy álló vagy fekvő szolit válasszunk, de miután egy nagydarab vadállat jött ki előttünk a fekvőből elég csapzottan, én egyre inkább szimpatizáltam az állóval. Végre mi következtünk. A barátnőm az egyikbe, én a másikba. Előzetesen megállapítottuk, hogy nekem elég lesz maximum 5 perc, végül is ez az első alkalom. Jól neki is vetkőztem, és már ugrottam a szoliba. Ott álltam, sütkéreztem, éreztem, ahogy a bőröm szívja magába a D vitamint és barnulok, mint a kétszersült. Gyöngyöztem is homlokból rendesen, (értsd: izzadtam, mint egy ló), de hát mondták, hogy meleg lesz, a szép bőrszínért meg kell szenvedni! Végre letelt az 5 perc, szabadultam a sütőből. Nagyjából így képzeltem el a jelenetet:

2134ff50c5370fccf98d557e83e21a8e.jpg

A barátnőmet kint vártam be a szoli előtt. Úgy éreztem magam, mint aki a Karib-tengeren napozott úgy két hetet. Készültem is, hogy majd nagy büszkén megmutogatom az új kreol színemet. Meg is érkezett a barátnőm, majd panaszkodni kezdett:

„Olyan nehéz megnyomni az indító gombot, alig akart bekapcsolni a szoli.”

„Indító gombot? Ezek nem automatikusan indulnak, ha becsukom az ajtót?!”

Hát nem, nem automatikusan indulnak… 5 teljes percig a kikapcsolt állapotban lévő szoláriumban napfürdőztem gyanútlanul. Rögtön 3-4 árnyalatnyival világosabb bőrűnek érezve magam, megszégyenültem battyogtam haza…

Kérlek, mondjátok, hogy ti sem tudtátok!!

Azt hiszem, én maradok a hagyományos módszernél:

solarium-570x415.jpg

Még több élményt olvasnék: https://www.facebook.com/elmenygarzon